تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

هاله بینی چیست ؟ چگونه میتوان هاله یا میدان انرژی را دید

هاله بینی چیست ؟ چگونه میتوان هاله یا میدان انرژی را دید

در این مطلب درباره هاله بینی توضیحاتی را در اختیار شما خواهیم گذاشت با ما در متا راز همراه باشید.

چرا نمی توانیم هاله های انرژی را ببینیم ؟

هر رنگ هاله های انرژی به چه معناست؟

هاله چیست؟

هاله ها یک میدان مغناطیسی هستند که در اطراف انسان ها و اشیاء وجود دارند.

این میدان مغناطیسی مجموعه ای از انرژی ها می باشد که به شکل تخم مرغ توسط خود موجودات زنده و اشیاء تولید می شود.

این هاله ها با ارتعاشات ذهن انسان در ارتباط است.

اگر ذهن منفی یا مثبت باشد بر رنگ این میدان مغناطیسی تاثیر می گذارد.

عشق و دوستی و محبت هاله را پر انرژی و بزرگتر می کند.

بدی ، کینه ، نفرت ، ظلم نیز انرژی هاله ها را گرفته و به آن آسیب می زند.

چرا نمی توانیم هاله ها را ببینیم؟

هاله ای که اطراف بدن انسان را احاطه کرده مربوط به نیروی زندگی اوست و دارای چند پوسته می باشد.

اندام های غیر فیزیکی هاله های مختص به خود را دارند و برای مشاهدۀ آن ها باید بسیار زحمت بکشیم تا به این قابلیت برسیم.

چگونه می توانیم هاله بینی کنیم؟

چگونه می توانیم هاله بینی کنیم؟

شاید مطالب و مقالات زیادی در مورد هاله بینی خوانده باشید.

چیزی که به طور معمول در این مقالات گفته می شود این است که کمی دور تر از شخصی که می خواهید هاله او را ببینید بایستید و حاشیه بدن او را نگاه کنید و سعی کنید هاله ای سفید رنگ را در اطراف او تشخیص داده و ببینید.

با دیدن این هاله می توانید با کمی تمرین هاله های دیگر را نیز ببینید.

دوستان دقت کنید دیدن هاله شرایطی دارد که شما باید آن شرایط را داشته باشید به این دلیل می گویم شرایط چون ماهیت هاله به صورت فیزیکی نیست و مجموعه ای از انرژی هاست که فقط می توانید توسط چشم سوم آن را مشاهده کنید

فقط افرادی که چشم سوم آنان باز است می توانند هاله را ببینند.

ولی به حالت معمولی فقط طیف سفید رنگ را که هیچ کمکی به شما نمی کند را می توانید ببینید.

پاکسازی چاکراهای بدن

هاله انسان از چند لایه تشکیل شده؟

هاله های اطراف انسان از سه لایه درست شده است.

لایه اول

لایه اول بسیار نازک و نیم سانتی‌متر پهنا دارد و در سطح پوست می باشد.

لایه دوم

لایه دوم که به آن اورای داخلی می گویند شفاف تر از لایه های دیگر است که پهنای آن پنج سانتی‌متر می باشد.

لایه سوم.

لایه سوم که پانزده سانتی‌متر عرض دارد از لایه های دیگر ضخیم‌تر است و به ماورای خارجی شناخته می شود و به رنگ خاکستری است.

این لایه چهار لایه رنگی دیگر را شامل می شود.

هاله هایی که بدن تولید می کند در سمت چپ به رنگ سبز و در سمت راست به رنگ آبی شناخته شده است.

رنگ هاله با طرز فکر و حالت های احساسی ما عوض می شود این رنگ ها هر قدر به روشنی و وضوح نزدیک باشد وضعیت روحی شخص مساعد و مثبت و هر قدر به تیرگی نزدیک باشد وضعیت روحی شخص منفی است.

رنگ هاله ها را چگونه می توانیم تشخیص دهیم ؟

همانطور که اشاره کردیم برای دیدن هاله ها باید چشم سوم خود را باز کنیم زیرا هاله ها توده های انرژی در حال حرکت هستند که ماهیت فیزیکی ندارند وپس از فعال کردن چشم سوم می توانیم آنها را مشاهده کنیم.

مورد بعدی که برای دیدن هاله ها باید بدانیم این است که گاهی دچار خطای دید می شویم و رنگ ساختگی را می بینیم.

این رنگِ ساختگی رنگِ متضاد همان شی است که براثر لرزش چشم بر حاشیۀ آن منعکس شده است.

برای تشخیص رنگ واقعی هاله ها باید مواردی را بدانید که به شما برای دیدن آن کمک می کند.

مثال :

مدت زمانِ بین ظاهر شدن و پنهان شدن هاله در یک آن و کمتر از یک ثانیه است در حالی که رنگ ساختگی به چند ثانیه طول می کشد تا دیده شود و پنهان شدن آن آرام و با دوام است.

از نظر رنگ نیز، هاله ها دارای رنگ های متفاوت و در حال عوض شدن هستند در حالی که رنگ ساختگی فقط یه رنگ است و آن هم رنگِ مخالف خود شی است. که به صورت صاف دیده می شود ولی رنگ هاله ها به صورت یک دست و یک نواخت نیستند بلکه به حالت خال های ریز هستند که از طیف های رنگی متفاوتی تشکیل شده اند.

در هنگام دیدن هاله ها ممکن است رنگ های دیگری را هم ببینید زیرا چشم سوم شما به رنگ های غیر فیزکی هاله ها حساس شده و می تواند رنگ های دیگر اختری را هم مشاهده کند.

هر کدام از رنگ های هاله ها چه معنایی دارند؟

هر کدام از رنگ های هاله ها چه معنایی دارند؟

هاله رنگ سبز

افرادی هستند که قدرت شفادهندگی دارند و بسیار عاشق طبیعت و فروتن هستند و به سلامت روح و جسم شان اهمیت می دهند با روی گشاده و مهربان از دیگران استقبال می کنند به آشپزی و باغبانی و دکوراسیون داخلی علاقمند و اهل نو آوری هستند و در مسائل زندگی بسیار سنجیده عمل می کنند در گزینش دوست خوب تلاش می کنند. دوستی و احترام را دنبال می کنند.

هاله رنگ صورتی

افرادی فعال و کامل هستند و عاشق معنویت هستند افرادی سرزنده و امیدوار هستند افرادی کمال یافته و با استعداد که روحیه ای آرام دارند وبسیار خواستنی هستند به اصول اخلاقی پایبندند و از دیگران نیز همین انتظار را دارند و چه در مقام رییس و چه در مقام زیر دست بسیار با انصاف هستند. و در روابط خود وفادار و پایبندند.

هاله رنگ بنفش

افرادی معنوی هستند که همیشه به دنبال یافتن پرسش های خود تلاش می کنند. توانایی های فیزیکی بالایی دارند وبا احساس و پر انرژی هستند دوستدار حیوانات هستند یادگیری را دوست دارند و خود را برتر از دیگران می‌دانند.

هاله رنگ آبی

افرادی مثبت هستند و زندگی پر از فراز و نشیب دارند ، دلسوزند و دوست دارند به دیگران یاری برسانند. سهل گیر هستند و سختی ها را بزرگ نمی کنند. افرادی راستگو هستند و به دنبال صلحند. هر چیز به فکرشان برسد بازگو می کنند.

هاله رنگ زرد

اشخاصی سرزنده هستند که از درون احساس خوشی می کنند تفکرات معنوی دارند وبسیار متفکرند وبیشتر از این که از احساس استفاده کنند افرادی هستند که با فکر تصمیم می گیرند. روحیه ای بخشنده دارند این هاله از فعالیت چاکرای پیشانی تشکیل می شود و به ندرت اشخاص هاله زرد رنگ دارند. کار کردن را دوست دارند و افرادی با هوش هستند.

هاله رنگ قرمز

افرادی قوی هستند که به دنبال جاه و مقام هستند و در رتبه رهبری و مدیریت قرار می گیرند برای همین در کارهای گروهی نمی توانند به خواسته های گروه تن بدهند. هدف شان پیشرفت و موفقیت است حرف هایشان را با قدرت بیان می کنند. در همه چیز روحیۀ تنوع طلبی دارند به همین دلیل کارهای نیمه تمام زیادی دارند و کارهایی را که در آن مداومت دارند با مهارت انجام می دهند زیرا با تمرکز تمام کار می کنند.

هاله رنگ نارنجی

این اشخاص روابط خوبی با دیگران دارند و اجتماعی هستند. سعی می کنند اطرافیان را خوشنود کنند البته خود نمایی نمی کنند ولی برای دیگران احترام قائلند. و دوست دارند به دیگران مسلط باشند شاید سریع از کوره در بوند ولی زود آرام می شوند و می بخشند و معمولا با رنگ زرد کنار هم قرار می گیرند و تنهایی را دوست ندارند.

هاله رنگ خاکستری

این اشخاص واهمه دارند و با تاثیر گذاری این رنگ بر روی رنگ های دیگر آنها را مات می کند افرادی هستند مرموز با روحیه ای افسرده.

هاله رنگ قهوه ای

افراد خود شیفته ای هستند که دوست دارند دیگران را گول بزنند و به این علت است که اشکالاتی در جریان انرژی آنها وجود دارد افرادی کمال طلب هستند که خودشان و دیگران را باور ندارند و بسیار ایراد گیر هستند.

هاله رنگ سیاه

این رنگ نماد نفرت و تاریکی دل است و اشخاصی که هاله سیاه دارند دارای خشم و معمولا  از افسردگی رنج میبرند.

هاله سفید یا نقره ای

افرادی منعطف هستند و بیش از خود به فکر دیگران هستند و این رنگ معمولا آمیخته ای از دیگر رنگ هایی هستند که به درستی معنا نشده اند و هم این که نماد درستی و صداقت است. در کسب موفقیت شانس بالایی دارند. و از زمان استفاده می کنند.

هاله رنگ طلایی

(هاله رنگ طلایی) این اشخاص زیبایی را دوست دارند و اهل پند دادن نیستند اگر کسی هم بخواهد آنها را پند بدهد گوش نمی کنند شخصیت تاثیر گذار دارند و افرادی جالب هستند و از کسی مدد نمی گیرند زیرا بسیار خوددارند.

هاله بینی چه فوایدی دارد؟

هاله ها وظیفه نگهداری از جسم را بر عهده دارند و اگر آسیب ببینند ما به مشکل می خوریم برای همین باید وضعیت هاله ها را ببینیم و بررسی کنیم.

رنگ هاله ها در حالت عادی باید مانند رنگین کمان هفت رنگ باشد و هر کدام از این رنگ ها توسط یکی از هفت چاکرای اصلی تولید می شود.

ما با هاله بینی می توانیم از سلامت یا نا خوشی خود آگاه شویم.

هاله هایی که در بعضی قسمت ها دچار تیرگی ، پاره شدگی و یا باریک‌تر از حد معمول خود شده اند به این معناست که رنگ ها درهماهنگی نیستند و فرد دچار بیماری روحی یا جسمی شده است.

احساسات افراد بر روی هاله های آنها تاثیر می گذارد و ما می توانیم به شخصیت فرد پی ببریم. ما حتی می توانیم از طریق دیدن هاله ها به توانایی های فرد واقف شویم.

می توانیم موجوداتی را ببینیم که مانند ویروس انرژی هاله های افراد را غارت می کنند و آنها را دچار ضعف می کنند. خواسته های قلبی افراد هم با مشاهده هاله ها قابل درک هستند.

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

3.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
20 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hi

ممنون از سایت خوبتون.

عهدیه

من الان مدت یکسال است که مدیتیشن می کنم و از چاکرای یک تا ۵ را کار کردم ولی اصلا رنگ نمی بینم
استادم می فرمایند که اشکال نداره. ولی من احضاض عقب ماندگی دارم و در مدیتیشن مدام حواسم پرت می شود.

اریانا

اول خوندن نوشتن یاد بگیر بعد احساس عقب موندگی کن البته تو اینکه عقب مونده باشی شکی نیست

لیلا

لازمه مدیتیشن کنی معلومه عصبی هستی و حاضر جواب و شکستن دل آدما با زبون برات مث آب خوردنه

حسام

درود بر جناب احضاض بزرگ..
استادتون دیگه چه چیزی می فرمایند؟ آیا تا به حال به این فکر کردی که بنده نباشی و خودت استاد باشی؟ به استادتون بگو تمرکز و مدیتیشین انداختن ذهن و کالبد زهنی در قفس هست.
هر وقت ذهن رو از قفس در آوردی پرواز خواهد کرد.
کدام پرنده در قفس پرواز کرده که ذهن شما در قفس مدیتیشن و تمرکز بتونه پرواز کنه و در کیهان بتونه غرق بشه؟ هدف چیست؟ دیدن هاله یا کمال؟ اینکه از کجا آمدی و چرا آمدی و به کجا می خواهی بروی مهمتر نیست؟

علی

درود بر شما . مصدع اوقات شدم در خصوص این که چشم سوم را چگونه میتوان فعال کرد. نگاه کردن به تصاویری که باید تصویر دیگری را در آن تشخیص داد آیا تمرین خوبیست. من این تصاویر را براحتی می بینم. راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

نوا

تا حالا مدیتیشن کار نکردم. گاهی تصویرهایی توی ذهنم میاد که تابه حال ندیده ام و تصوری از آنها ندارم و آگاهانه نیستن که خودم بهشون فکر کنم . ممکنه به چشم سوم ارتباط داشته باشه؟

اریانا

همه این هاله و میبینن؟
مه عه بچگی دور همه یه هاله سفید میبینم ای ینی چی؟

مریم

تو چشمات مشکل داره

حسام

مشکل شما همون چیزی هست که تایپ کردی((مه عه)) و ((ای ینی چی؟)) هر وقت تونستی با دقت و تمرکز درست تایپ کنی بعد برو دنبال دیدن هاله و موارد غیر مادی.
باری به هر جهت بودن-دقت نکردن-بی سوادی-تن پروری-خنگی-بی شعوری حاکم شده بر جوانان ما.
دقدقه اینها فقط این هست که امشب کجا دور همی هست و کدوم عکس رو لایک کردم یا نکردم و….

بهار

کاش کمی در مورد دیگران مودب تر بلد بودیم برخورد کنیم حس میکنم غرور هم حاکم شده اگه اون شخص اشتباه تایپی داشت شما غلط املایی داشتید ولی بهتره به همدیگه کمتر خرده بگیریم

آخرین ویرایش 10 ماه قبل توسط بهار
ف ا

دغدغه درست هست
نظر همه محترم هست شاید الان بر گردی و از اول بجای غلط ایشون اشتباه دیکته خودتون رو بنویسی متوجه رفتارت بشی

نوا

سلام من برای درمان میگرنم جاعی خوندم که چاکرای شسم باز بشه درست میشه و مدیتیشن چاکرای ششم انجام دادم و میگرنم خوب شد منتها الان وقتی چشام میبندم موجودات عجیب مثل چشم میبینم که حرکت میکنند🙏🏿

Saaaaa

فکر میکنم چاکرا های اول دوم … باز نکردی
و مستقیم رفتی سراغ چاکرای ششم

میلاد

بنده بعد از مدت زیادی از کنکاش طبیعت و جذب آرامش درونی
امروز در بلند ترین نقطه شهر به غروب افتاب خیره شدم و وجودم لبریز از لطافت طبیعت و مات و مبهوت خلقت شاهکار خداوند شدم و به مدت حدود ۱۰ دقیقه غروب افتاب رو برای اولین بار با هاله کاملا بنفش ملاحظه کردم
حسی بی نظیر و بدور از منطق بود

و خدارو شاکر شدم از اینهمه لطفی که به من داشت واسه دیدن این تجربه بی نظیر

میلاد

سلام خدمت ادمین سایت
سوالی داشتم دیروز هم پیام گذاشتم قطعا شما علم جواب دادن به این سوال بنده رو دارین

بنده چندین روزه که غروب افتاب میرم بالاترین نقطه شهر و خیره میشم به غروب آفتاب
و تا زمانی که آفتاب پشت کوه میره هاله بزرگ بفشی رو دور خورشید میبینم و صدا و گذشت زمان برام متوقف میشه

علت دیدن این رنگ عجیب غریب و این حالت غیر عادی چیه
ممنون میشم بنده رو از این سوال بزرگ آگاه کنین🙏

حمید

بله درسته شما هاله خورشید رو مشاهده کردید انرژی خورشید هنگام طلوع و غروب خورشید بیشتر میشه مجذوب میشی زمان برات قفل میشه این برای مکان هم میشه شما میتوانید با تمرین بعد مکان را حذف کنید یعنی دیدن پشت کوه

میلاد

ارادتمندم حمید خان
متوجه نشدم معنی حذف مکان و دیدن پشت کوه رو

اگر مقدوره بیشتر توضیح بدین راجب این مطلب
خیلی برام مهم
چون دارم احساس میکنم که روند زندگیم تعغیر کرده و همه چیز بر مدار آرامش و ملایمتری داره برام طی و سپری میشه

و اینم بگم خوندن اشعار مولانا در وصف خداشناسی داره بیشترین کمک رو بهم میکنه

سلام

استغفار کنید صلوات بفرستید نماز اول وقت با توجه بخونید اون تایم پرانا کیهانی رو دریافت میکنید دل نشکنید مواظب افکار و حرفاتون باشید خیرخواه باشید هم در ذهن هم در عمل،تصاویر +۱۸ نبینید، بدون استاد ومدیتیشن چشم سومتون باز میشه

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
20
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x