تصویر تبلیغاتی تصویر تبلیغاتی

کتاب شفای زندگی صوتی لوییز هی رایگان

کتاب شفای زندگی لوییز هی رایگان

نویسنده پرفروش کتاب شفای زندگی، یک رهبر شناخته شده بین المللی در زمینه خودیاری است. پیام کلیدی او در کتاب شفای زندگی این است: «اگر مایل به انجام کار ذهنی باشیم، تقریباً هر چیزی قابل درمان است.»

لوئیز ال. هی، تجربیات و اطلاعات دست اولی زیادی در مورد شفا دادن دارد، از جمله اینکه چگونه خود را پس از تشخیص سرطان درمان کرد. کتاب شفای زندگی یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه رشد و خودسازی است.

پخش آنلاین و دانلود کتاب صوتی شفای زندگی

توجه فصل ۱۵ کتاب شفای زندگی یک لیست از بیماریها هست به همین دلیل نسخه صوتی ندارد

پیام اصلی کتاب شفای زندگی این است که باور کنید زندگی واقعاً بسیار ساده است.

آنچه را که می دهیم، پس می گیریم آنچه در مورد خود فکر می کنیم برای ما به حقیقت تبدیل می شود. من معتقدم که همه، از جمله من، مسئول همه چیز در زندگی ما هستند، بهترین و بدترین فرقی ندارد به هر چیزی که فکر می کنیم آینده ما را می سازد. هر یک از ما تجربیات خود را با افکار و احساسات خود خلق می کنیم. افکاری که تولید می کنیم و کلماتی که به زبان می آوریم تجربیات ما را ایجاد می کنند.

سرفصل های کتاب شفای زندگی خانم لوییز هی

خلاصه کتاب شفای زندگی لوئیز هی

در این کتاب الهام‌بخش نویسنده فقید پرفروش و پیشگام خودیاری، لوئیز هی، بینش عمیقی در مورد رابطه بین ذهن و بدن خواهید یافت.

او با بررسی روشی که افکار و ایده‌های محدود کننده ما را کنترل و محدود می‌کنند، کلید قدرتمندی برای درک ریشه‌های بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمانی به ما ارائه می‌دهد. این کتاب راهنمای عملی پر از جملات تاکیدی مثبت، طرز فکر شما را برای همیشه تغییر خواهد داد!

بخش اول: مقدمه

فصل اول: آنچه معتقدم

بخش دوم: جلسه‌ای با لوئیز

فصل ۲: مشکل چیست؟
فصل ۳: مشکل از کجا پدید می‌آید؟
فصل ۴: آیا حقیقت دارد؟
فصل ۵: حالا چیکار می‌کنیم؟
فصل ۶: مقاومت در برابر دگرگونی
فصل ۷: شیوه‌ی دگرگونی
فصل ۸: نوسازی
فصل ۹: تمرین روزانه

بخش سوم: به کار بردن این آرمان‌ها

فصل ۱۰ روابط
فصل ۱۱: کار
فصل۱۲: موفقیت
فصل ۱۳: ثروت
فصل ۱۴: جسم
فصل ۱۵: فهرست بیماری‌ها
فصل ۱۶: الگوهای تازه‌ی ذهنی

بخش چهارم

فصل هفدهم: داستان من

درباره کتاب شفای زندگی لوییز هی

درباره کتاب شفای زندگی لوییز هی

کتاب شفای زندگی پرفروش نیویورک تایمز بیش از ۳۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

پیام کلیدی لوئیز هی در این اثر قدرتمند این است: “اگر ما بخواهیم کار ذهنی را انجام دهیم، تقریباً هر چیزی قابل درمان است.” لوئیز توضیح می دهد که چگونه باورها و ایده های محدود کننده اغلب علت بیماری هستند و چگونه می توانید تفکر خود را تغییر دهید … و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید

بخشی از کتاب شفای زندگی لوئیز هی

کتاب شفای زندگی روایتی کامل و مستندی واقعی از قدرت ذهن را به شما نشان می دهد. این کتاب علاوه بر درمان و بهبود بیماری های گوناگون در خودسازی و دگرگون ساختن روح و روان شما می تواند بسیار موثر باشد.

در بخش اول نویسنده نکات و پیشنهاداتی را به گوش خواننده می رساند. لوئیز هی ابتدا سوال می کند که مشکل از کجاست؟ چه باید کرد؟ آیا واقعیت دارد؟ و سوالاتی از این قبیل.

قدم به قدم این کتاب شما را همراهی می کند تا شما را به این قدرت و باور برساند که ذهن ما قدرتمند ترین چیزی است که تا به حال در این کره خاکی وجود دارد.

ذهن ما آنقدر قدرتمند است که حتی می تواند سخت ترین و لاعلاج ترین بیماری ها را درمان کند. در فصل ۱۵ کتاب شفای زندگی لیستی بلند از تمامی بیماری های موجود به همراه علت دچار شدن به آن بیماری ها به همراه درمان آن ها نوشته شده است.

این کتاب صوتی را بارها و بارها گوش کنید تا بتوانید استفاده کامل از آن را ببرید.

زندگینامه لوئیز هی نویسنده کتاب شفای زندگی

لوئیز هی نویسنده خوش ذوق کتاب شفای زندگی از همان ابتدای دوران جوانی مصیبت های بزرگی را در زندگی خود تحمل کرد.

لوئیز هی دوران کودکی بسیار عذاب آور و طاقت فرسایی داشت وی در دوران نوجوانی مورد سوء استفاده های زیادی قرار گرفت. لوییز هی در سن ۱۵ سالگی باردار شد در این هنگام او تصمیم به ترک تحصیل گرفت. هنگامی که فرزند وی متولد شد او به شیکاگو نقل مکان کرد.

او یک شغل با در آمد بسیار کم در شیکاگو پیدا کرد و پس از مدت چند سال برای فرار از برخی مشکلات ذهنی و درونی با یک مرد ثروتمند ازدواج کرد. او تصور می کرد که دیگر صاحب یک زندگی مرفه شده است ولی بعد از ۱۴ سال او به سرطان دچار شد پس از مدتی با اطلاعاتی که از قوانین ذهن و جهان درک کرده بود سرطان خود را ریشه کن کرد و بعد از شکست سرطان در سال ۱۹۸۴ شروع  به نوشتن کتاب شفای زندگی کرد. لوییز هی تا سن ۹۰ سالگی عمر کرد و سپس به مرگ طبیعی از دنیا رفت.

اطلاعات کتاب شفای زندگی

کتاب شفای زندگی لوییز هی درباره رفع و درمان انواع بیماری ها اختصاص داده شده است. این کتاب به زبان انگلیسی نگاشته شده است به همین دلیل ترجمه های متفاوت بسیار زیادی از این کتاب موجود است این ترجمه توسط سایت متا راز انجام شده است.

لوئیز هی در سال ۱۹۸۵ این کتاب را روانه بازار کرد که از همان ابتدا استقبال زیادی از این کتاب شد.

louisehay

amazon

مریم رضایی

نقش: نویسنده

مهم نیست که انسان چه اندازه می داند، چه چیز کسب کرده و چگونه پرورش یافته، مهم این است که دانسته خود را چگونه بکار می برد

4.8 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم باریک بین

سلام.بسیار ممنونم مطالبی که ارائه میدهید بسیار ارزنده و مفید هستن. کتاب صوتی کتاب شفای زندگی را خواهانم. متشکرم.

mohammadreza

کتاب شفای ذهنی دارویی برای ذهن هست خدا خانم لوییز هی رو بیامرزه و همه دلایلی که برای بیماری ها در کتاب میگه طلاست اگر میشه فایل پی دی اف این کتاب رو قرار بدین

مریم سوادکوهی

امکان دانلود مدیتیشن روی سایت وجود ندارد ، ممنون میشم نحوه ای ذخیره کردن موسیقی مدیتیشن خانم دکتر رضایی رو بفرمایید

مرادی

سرعت گفتار در فایل های صوتی خیلی پایین است. لطفا طوری باشد که بتوانیم سرعت صوت را تنظیم کنیم.

vbadihi0

با سلام و درود به خانم رضایی و همکاران قسمت‌های ۶و۷ فایل کتاب صوتی خانم لوئیز هی رو نمیاره باتقدیم احترام و سپاس فراوان.

کپی رایت 2024 متا راز
تمامی حقوق وب سایت متعلق به متا راز می باشد.
Whatsapp
5
0
دیدگاه شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x